Bono Enerxía Peme

Programa Bono Enerxía Peme 2022. Proxecto de Mellora Enerxética dirixido a autónomos e Pemes con actividade de comercio, hostelería, artístico-recreativas e outros, financiado polo Instituto Enerxético de Galicia (INEGA) para conseguir una economía máis limpa e sostible.

Descrición do proxecto subvencionado: renovación de equipamento consumidor de enerxía propio do establecemento (bono equipo) e renovación de equipos que permiten unha reducción no consumo de enerxía das instalacións de climatización (bono climatización)”

Re-acciona

Esta empresa foi beneficiaria dunha axuda Re-acciona no ano 2022 e no ano 2021.

Instalación Fotovoltaica Representaciones Celso Isla

Representaciones Celso Isla, S.L. es beneficiaria de una subvención del 46,83% del coste de la inversión realizada en el proyecto de energía fotovoltaica y almacenamiento, que nos permite autoconsumir alrededor de un 91% de la electricidad necesaria para el correcto desarrollo de la actividad. Ayuda cofinanciada por la Unión Europea a través del Fondo Next Generation.

Programa Xpande Digital

Representaciones Celso Isla SL ha sido beneficiaria del Fondo Europeo de Desarrollo Regional cuyo objetivo es mejorar la competitividad de las Pymes y gracias al cual ha puesto en marcha un Plan de Marketing Digital Internacional con el objetivo de mejorar su posicionamiento online en mercados exteriores durante el año 2022. Para ello ha contado con el apoyo del Programa XPANDE DIGITAL de la Cámara de Comercio de Pontevedra, Vigo y Vilagarcía de Arousa.”

Una manera de hacer Europa